Pappas jobb nu då ;) 07:25

Heeeeeej!

Sitter på pappas jobb och gör egentligen inte så mycket. Jag hjälper han lite med hanns maskiner och beställningar ;) Efetr jobbet ska jag åka hem till mamma, och sen iväg igen för att spela FOTBOLL!!! Känns som evigheter sen ... Men icke! :D
Jag gick upp typ 05:30 eller något bara för att mn bror skulle passa en buss i kungälv. Men aja, en gång är ingen gång. Två gången är en gång för mycket. Eller hur låter talusettet :p

Uppdateringen under dagen den vet jag inte riktigt vad den bli av, vi får se! Men nu får jag ta och hjälpa min söta lilla pappa med hanns maskiner. Syns sen!

Här får ni en bild på våran villa vagn på campingen, utsikten är otrolig.

Kommentra och gör mig glad
Postat av: SaraJohansson

FIN utsikt!! :D

2011-06-21 @ 12:33:06
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0