Godmorgon!

Hej och Godmorgon!
Igår tog jag inga bilder för jag hitta inte mobilen .. Men iaf när vi hade dansat runt granen så fick vi bulle, glass OCH fästis :o Jag var mätt innan äns jag börjat på bullen :p Klockan 14:30 ungefär så duka vi lång bort och åt tillsammans med vårra kära vänner. När vi skulle börja äta så började det regna .. Men när vi var färdiga då slutade det, och när våra andra kompisar som var lite försenade, då var det sol! så vi tajmar deras tid nästa år ;)
Sen vid 23:00 ungefär så gick vi till resturangen och dansa lite.

Det var ungefär mindag ;)
.
Idag är det sol och vi ska väll inte göra något speciellt, fast ikväll ska vi kanske till resturangen igen och dansa för det är liksom artister som spelar där varje helg. Igår var det "Pessengers" och idag "Party&Comp.
Pusshej

Kommentra och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0