1 - 1,5mil

Hej!!

Igår efter träningen skulle jag och mamma gå in lång promenad med Lili :) Vi gick i skogen och skulle testa en ny väg men sen viste vi inte vart vi var .. Vi kom till tågot ställe med ett hus och stationer :o ingen viste vart vi var, men sen hittade vi en grus väg så följde den til ännu en grus väg vast där låg dee några hus. När vi hade kommit in på den grus vägen sa mamma att hon viste vart vi var och jag blev så glad :D Sen när jag också visste vart vi var, då blev jag så glad! Men det var en bit hem :p
.
Idag iaf vet jag inte riktigt vad jag ska göra under fagen men sen till kvällen ska jag spela MATCH, it´s gonna be awesome! Om vi vinner denna matchen då kommer vi tvåa i våran div. 2, annars kommer vi trea men det är ju också bra!!!
.
Jag ska kolla sen om jag kan lägga in några bilder från mobilen som jag tog i söndags. Jag hitta några perfecta droppar som låg på löv, och jag tror faktiskt att det blev bra bilder! :D

Jag tycker denna bilden är rätt cooooool! Den är tagen på Liseberg när vi åker slänggungorna.

Kommentra och gör mig glad
Postat av: SaraJohansson

Bilden var jätte tuff! :D

2011-06-21 @ 12:29:49
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0